Sleep Over!!

Ikväll ska jag sova hos Liv :)
Myss mysss ;) Vi har spelat piano, Mario, Suttit vid datorn och varit med Linus ;)
Sen så har vi tittat lite på Tv också <3
Hahah snart ska vi gå och lägga oss så vi inte kmr försent imorron! (de brukar bli så när vi sover över tis-ons xD )
Hahaha idag när vi var i Aulan kmr Kristian och sätter seej brevid meejjhhh ;)
Kristian: Frida..
Jag: Jaaa..
Han: Det går rykten om dig..
Jag: umm..?
Han: här i skolan...
Jag: vad har jag gjort..?
Han: att du blev utslängd från en lektion.. är de sant?
Jag: heheheheh....
Heheh de var sant :P
Men vi gjorde inge feeel! Vi störde inte ens.. :P Men Heidi tyckte trodligen deet -.-
Jaaahaa, ska göra meejh iordning nu !
// F´

Kommentarer

Kommentera här !<3 :

Vad Är Ditt Namn? <3 :
Vill Du Att Vi Ska Komma Ihåg Dig? <3

Vad Är Din E-postadress: (publiceras Inte)

Vad Heter Din Blogg/URL ?<3 :

Kommentera Här Sötnos !<3 :

Trackback
RSS 2.0