Ledsen för dålig uppdatering!

Ska bli skärpning på den fronten !!
Imorrn är det idrottsdag typ.. Haha typ alla i klassen ska åka skidor.. Haha jag och Frida ba.. jaa nu ska vi ta och spela badminton och gå ut på en promenad med Johanna och alla 4:or... HHAHHA guud.. jag dör.. ( sjuuk humor )
Imorrn ska jag också ringa en främling och berätta allt om mig.. eller mitt person nr, fyra sista siffror, adress, osv.
Det låter galet.. Men som sagt ska jag ju söka jobb på Scala... Så ska ringa en tjej som heter Susanne.. Hon jobbar tydligen där. Så ska hon ringa mig senare om hon vill att jag ska jobba...

Gammal bild.. < Frida, Emma, Jag *shiiet hade blont dåeh...>




Kommentarer

Kommentera här !<3 :

Vad Är Ditt Namn? <3 :
Vill Du Att Vi Ska Komma Ihåg Dig? <3

Vad Är Din E-postadress: (publiceras Inte)

Vad Heter Din Blogg/URL ?<3 :

Kommentera Här Sötnos !<3 :

Trackback
RSS 2.0