Mucho Day..



Först vill jag bara säga förlåt för dåligt uppdatering ;)
ska skärpa mig..!
Ialla fall, Igår kväll var jag hos Diddi, Kevin och Julia och tittade på finalen av Melodifestivalen..!
tyckte ni det var rätt att Eric Saade vann? ;)
HAhahhaah jag tyckte att Oh My God Med The Moniker skulle vinna :P
Bara för att alla typ ba skulle '' öööö... är det sånt här som syboliserar sverige..? o.O
HAhhahahah jag doooooog av den låten :P
HAhah juppiisshh ;)
sen så kmr vi till idag då..
Idag ska jag typ plugga Spanska, spanska och spanska -.-
Men just nu lyssnar jag på musik, bloggar och checkar fb :)

Jajaa, jag bloggar senare..



Vinnaren 2011..!!


Cp Boken -.-

In My Heart.. <3

//F´


Kommentarer

Kommentera här !<3 :

Vad Är Ditt Namn? <3 :
Vill Du Att Vi Ska Komma Ihåg Dig? <3

Vad Är Din E-postadress: (publiceras Inte)

Vad Heter Din Blogg/URL ?<3 :

Kommentera Här Sötnos !<3 :

Trackback
RSS 2.0